  • Data: 2012-04-01 02:06:04
    Temat: Re: Lokata ze 100 tys - ile odsetek
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Waldek" jl4q44$jla$...@n...news.atman.pl

    Codziennie tracę masę pieniędzy!!! W sobotę -- 6 złotych, bo
    nie mam na Dobrym koncie szmalu... (mam -- ze 4 dychy) Dziś
    tyle samo -- bo znów tam nic nie ma... Do tego to ściemnianie...

    Z powodu przesunięcia czasu, północ przybyła za wcześnie i nie
    mam odsetek od pieniędzy, które wczoraj wpłaciłem do mBanku.

    Przecież to okropne!!!

    A tyle razy mówiłem sobie, że na Dobrym musze trzymać coś...
    Ale to tak szybko spływa...

    > Samo sie sciemnia, czas przesuneli ;)

    Przesunęli..

    > A nie tu jest miejsce do pietnowania zlych praktyk/produktow bankowych ?
    > obnazania "zakamuflowanych" a malo atrakcyjnych ofert, itp. itd .

    Nie -- do piętnowanie jest pręgierz.
    Tu trzeba banki chwalić i wysławiać pod niebiosa!!! ;)

    > Straciles czas, a raczej nic nie zyskales

    Zyskałem -- trenowałem wytrwałość. Zastanawiałem się, gdy
    kobiecina nawijała, jak ją zagiąć i kiedy tylko przerwała
    na chwilę, aby złapać oddech, zaatakowałem ją pytaniem...

    Trzeba ćwiczyć pertraktowanie. Przydaje się to na co dzień.

    > no moze satysfacje z qrwienia akwizytora

    A to niewiele Twoim zdaniem?

    > - Fresz dalby choc pare minut ;)

    Ale ja teraz zwiedzam zakamarki mBanku -- i dobrze mi tu.
    Po TeDebiole -- wszędzie jest bardzo dobrze, a że ja jestem
    marudnym klientem, więc jest mi tylko dobrze, nie zaś aż
    bardzo dobrze.

    > Nie chcialem == bo nie bylo sensu
    > w Aligator_Banku wykorzystalem mozliwosci
    > reklamacyjne w sprawie przyznania wisni
    > ale cfaniaki i tak mnie wydymaly ... regulaminowo :]

    Tyle razy mówiłem -- Alior to strata czasu.

    > co nie wyniklo z mojego niedbalstwa, jak u ciebie w DB
    > A w ramach "krucjaty" napedzilem im 6 slepych klientow
    > instruujac jak sie nie dac wydymac ;)

    I jak nie dać się?

    > Z tymi "medalami" to sciema do potegi n-tej ;)

    Jak ze wszystkim, co związane z KRK.

    > tluka tego w dowolnych ilosciach wiec wartosc "kolekcjonerska"
    > jest znikoma, a biorac pod uwage wartosc kruszca /Au, Ag/
    > trzeba okrutnie przeplacic

    Kruszcu? Pewnie to z plastiku, nie z metalu, skoro nie znała
    składu metalowego. BTW -- w Białymstoku jest cała masa różnych
    składów metalowych... Przed laty był tylko Kromet.

    http://www.kromet.bialystok.pl/pl/main.php

    -=-

    Nie mogę nieść wiecej niż 3 kg. Przy 6 kg (niosłem w sklepie)
    miałem ochotę na ryczenie z bólu!!! Chyba to oostatnie...

    http://instinct.org/cows/sound/

    Zatem moja teza o niemożliwości przekraczania bariery 75 kg
    w pełnym ,,rynsztunku'' najwyraźniej jest prawdziwa. Jutro
    (w rocznicę jakże miła dla mnie) zamierzam przekroczyć próg
    nadziei, czyli zejść poniżej 70 kg. I zamierzam kontynuować
    schodzenie do 65 kg, aby wejść na 67 kg, ale już nie sadłem,
    a mięśniami.

    Ze 20 lat ważyłem latem 65 kg a zimą 67 kg.
    Jadłem dużo (albo i więcej) ale nie miałem problemów z nadwagą.
    Jeno letnie spodnie niekoniecznie wchodziły na mnie zimą. Mam
    jeszcze spodnie kupione w NRD, gdy byłem nastolatkiem -- są na
    mnie dobre, o ile ważę mniej niż 66 kg.

    -=-

    Vincenty zabiera mi około 40 złotych miesięcznie.
    Baśka (wspierana pieniędzy Fiskusa) rzucać ma mi
    mniej więcej tyle samo orzechów... Jaki tu sens? :)
    Na telefonie zaoszczędzić mam około 16,65 złotych,
    prawie tyle samo (15) dostawałem kiedyś dofinansowania...

    Cała nadzieja w dobrym koncie, że da mi trochę dochodu...
    Niestety muszę mięć na nim szmal...

    -=-

    -- Jak pana kręgosłup?
    -- Kiepsko... Gdy wstaję z łóżka...
    -- Jak to ,,gdy wstaję z łóżka''?
    Z jakiego łóżka?!?!
    To pan może wstać z łóżka o własnych siłach?!?!

    Mojej matce powiedziałem, że skoro może wstać z łóżka
    o własnych siłach, to znak, że kręgosłup ma sprawny.
    Być może pojutrze będę mógł normalnie wstawać z łóżka.
    Na razie raczej muszę kombinować. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'