  • Data: 2012-11-21 21:09:25
    Temat: Re: Lokaty
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    Konfabulator <k...@1...pl> writes:

    > Nie odsetkami. Odsetkami z lokaty to płacisz bankowi opłatę za
    > przystąpienie do ubezpieczenia. To nie o to chodzi. Chodzi o składkę
    > ubezpieczenia grupowego, które bank wykupuje dla Ciebie z pieniędzy na
    > lokacie.

    Ale ja właśnie mam wrażenie że księgowo, to jest tak, że odsetki stają
    sie składką. I w tym momencie obowiązku podatkowego nie ma.
    Powtórzę: ma ktoś dokładny opis/umowę tego produktu?
    Ja rozumiem, że jeśli bank mi kupuje prezent to powinienem od tego
    zapłacić podatek. Ale tu nie ma mowy o prezencie, bo prezent jest
    opłacony moimi pieniędzmi (z odsetek)

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin