  • Data: 2006-11-06 22:24:25
    Temat: Re: Lokaty inwestycyjne-gdzie znajdę trochę wyników
    Od: Adam <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 6 Nov 2006 17:48:50 +0100, Tomek napisał(a):

    > Zakładam że post dotyczy tylko ogólnie instrumentów z formalną gwarancją
    > 100% tego co wpłaciłem i nie chodzi mi o to że np. lepiej kupić samemu akcje
    > tepsy czy podobne :)
    >
    > Teorię ich mam dośc dobrze już opanowaną z lektury artykułów np. na necie.
    > - Ale mam pytanie, gdzie mogę znaleźć jak najwięcej danych historycznych,
    > czyli ile realnie dały zysku poprzednie subskrypcje różnych banków ? Żeby
    > sobie wyrobić jakieś zdanie o EX.
    > -Pytanko praktyczne: czy da się gdzieś w okolicach GOP znaleźć miejsce
> [...]

    Wydaje mi się, iż to jest jak na polskie warunki produkt stosunkowo młody
    więc trudno będzie znaleźć wyniki bo te produkty niedawno się u nas
    pojawiły więc jest ich mało i trudno o jakieś wyniki.

    Z tego co wiem Deutsche Bank wypuszczał coś w tym kształcie i teraz też
    jest jeden w emisji - taki z gwarancją 100% kapitału:

    http://www.breinwest.com.pl/POD,3,wid,8483356,index.
    html

    Ale fundusze raczej bardzo rzadko mają gwarancję kapitału, tego typu
    produkty częściej wypuszcza się jako obligacje (EMTN-y).

    Adam