    From: "skippy" <m...@t...moon>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Longterm inwestowanie w akcje
    Date: Wed, 16 Mar 2011 10:00:46 +0100

    Użytkownik " XXL" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ilptru$648$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > rozwinietej gospodarce jak USA czy Niemcy?"
    >
    > Przecież załamanie wszystkich rynków miało już miejsce w okresie:
    > jesień 2007 - luty 2009.
    > Czyżbyś już o tym zapomniał ?
    > Wielu ekspertów i analityków straszyło powtórką kryzysu z lat 30-tych
    > XX wieku.
    > Na tej grupie też powstała "silna grupa" pod przewodnictwem Dietera,
    > którzy
    > prześcigali się w czarnych prognozach dla przyszłości gospodarczej świata
    > rynków finansowych.
    >
    > I co mamy teraz? Powtórkę z lat 30-tych? Oczekuje odpowiedzi od Ciebie.

    Nie, proszę Cię najpierw o odpowiedź na moje.

    Raz piszezsz, że u nas to niemożliwe, teraz że było 2007-2009.

    Kompletnie nie wiem jak z Tobą rozmawiać.

    Zresztą chyba wyczułeś intencję pytania, więc odpowiem za Ciebie:\

    Stawiasz tezy:
    1) w PL poważne załamnie rynku jest niemożliwe, bo gospodarka dopiero
    zaczyna się rozwijać
    2) w Japonii było możliwe, ponieważ gospodarka jest bardzo rozwinięta.

    Dla mnie jest jasne, że jeśli stawiasz tezę 2) to tym samym dopuszczasz tego
    typu załamanie w gospodarkach USA, Niemiec itp.

    Niestety nie trzeba być geniuszem, żeby odkryć iż w takim przypadku, nasz
    płytki rynek sklopi jeszcze bardzie czego przykład mieliśmy w tej małej
    ostatniej bessie (3900>>>1200)

    I w tym prostym kontekście Twoja teza, iż u nas nie jest to możliwe jest nic
    nie warta.

    Naprawdę tego nie rozumiesz?
    Ona jest nie do obrony.
    Po prostu nie brnij dalej bo się kompromituesz.
    To tezy dobre do radia al telewizji, ale nie tu gdzie większość ludzi
    ogarnia co to jest giełda.