    From: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lucas Bank + Rodzina na swoim - gdzie tkwi haczyk?
    Date: Thu, 18 Mar 2010 21:49:22 +0100

    On Thu, 18 Mar 2010 21:38:40 +0100, k...@p...onet.pl (Kamil
    Jońca) wrote:

    >[... żarówki ...]
    >Może tak, może nie. Akurat w przypadku decyzji finansowych lepiej
    >_dokładnie_ wiedzieć z kim się podpisuje umowe.
    >Żeby nie wtopić z BKO (zamiast PKO), czy Metribankiem ...
    >Albo nie zdziwić się, że za długi w mbanku, mogą nam ściągnąć kasę w
    >Multibanku[1] :)

    ogolnie to i owszem, ale tutaj mowa o kredycie hipotecznym, wiec
    kolejnosc jest taka:
    1. bank daje "tobie" (de facto w towim imieniu deweloperowi lub
    sprzedawcy) spora kase
    2. bank sobie powyzsza kase odbiera co miesiac wg szczegolowych
    ustalen z umowy

    kwestia jaki i ktory bank jest w tym przypadku mniej istotna,
    wazniejsze sa szczegoly umowy :)
    w koncu to nie jest az tak istotne, ktory bank wylozyl kase, jesli
    mamy w umowie scisle zdefiniowane kiedy, ile i na jakich warunkach mu
    oddajemy :)

    oczywiscie gdyby kolejnosc byla odwrotna, czyli wpierw my dajemy
    bankowi kase a pozniej bank nam ja oddaje powiekszona o odsetki, to
    jest bradzio istotne czy np. bank jest w BFG, jaki to bank i wogole :)

    pozdarwiam,
    Cyb