  • Data: 2007-01-11 11:26:43
    Temat: Re: Luka w mBanku
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora

    S.T. napisał(a):

    > Wojtek, ZTCP przelewy dowolne z rachunków eMax
    > nigdy nie zostały zlikwidowane, bo ich NIGDY nie było!
    > eMax+ po prostu 'odziedziczył' tą właściwość po starszym bracie
    > eMax (zwykły) był moim pierwszym rachunkiem w mB (i jakiś czas jedynym)
    > i zawsze był tam tylko jeden przelew zdefiniowany i żadnych dowolnych.
    > Chcąc przesłać pieniądze na inne konto niż ostatnim razem musiałem
    > zmieniać definicję przelewu.

    Faktycznie, masz rację, moje niedopatrzenie. Ale w takim razie i to jest
    bez sensu, bo jak ktoś chce przelać środki na inny rachunek, to i tak
    przeleje, ale jest to upierdliwe (bo wymaga zmiany definicji). Brak
    możliwości wykonywania przelewów dowolnych z rachunków eMax i eMax+ nie
    ma żadnego uzasadnienia, nie daje bankowi żadnych korzyści, a przysparza
    jedynie problemów z bezpieczeństwem i wygodą.

    Warte chwili zastanowienia może być też rozwiązanie na wzór inteligo -
    formatka "przelewy między własnymi rachunkami". Rachunki wybiera się z
    listy rozwijalnej, uzupełnia jedynie o kwotę i ewentualnie tytuł i
    każdorazowo podaje kod jednorazowy. Oczywiście kto chce dokonuje
    zdefiniowania "płatności" i nie musi podawać kodu przy wykonywaniu.
    Czyli i wygodne i bezpieczne - co kto lubi.