  • Data: 2009-01-16 20:13:24
    Temat: Re: Lukas 8% oszczędnościowe - przedłużona promocja
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    From: "Piotr Gralak" <g...@g...pl>

    > jak się tak będziesz obrażał to niedługo ci się banki skończą :P

    Ja się nie obrażam. Ja piszę reklamację i czekam na odpowiedź. Jeżeli będzie
    sensowna, to znaczy że bank poważnie traktuje klientów i jest sens z nim
    rozmawiać.
    Jeżeli nie, to spośród ułomnych banków wyszukuję ten, którego ułomności mi
    najmniej przeszkadzają (lub który przynajmniej najsensowniej odpowiada na
    reklamacje).

    > wskazówka uniwersalna - unikać czynnika ludzkiego ;)

    Banki sa tworzone przez ludzi. Ktoś podjął decyzję o tym, że dopiero 13-go
    podejmie decyzję o oprocentowaniu. Ktoś podjął decyzję o wysłaniu informacji
    dopiero 14-go. I ktoś odpowiada za ten ogólny bałagan. I nie jest to
    bynajmniej osoba w oddziale ani na infolionii, tylko ktoś z zarządu.
    Czym innym jest pomyłka czy niekompetencja "osoby interfejsu" którą
    wybaczam, a czym innym świadoma polityka zarządu. Jeżeli zarząd banku mi nie
    odpowiada, to szukam lepszego banku i lepszego zarządu.

    Poza tym rynek banków w Polsce jest dość konkurencyjny i jest dokąd pójść.
    Zanim zrobię pełne koło, to powstaną nowe banki, zarządy w starych się
    zmienią lub nauczą się poważniej traktować klientów i będzie pięknie :),

    pozdrawiam,

    Michał