  • Data: 2005-06-15 21:31:45
    Temat: Re: Lukas Bank nie polecam! pietnuje
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A był to wtorek, 14 czerwca 2005 22:35, gdy Poke napisał(a) coś na
    pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > IMHO wszystko zalezy od ludzi - oczywiscie jezeli chodzi o kulture
    > obslugi bo inne rzeczy jak balagan, bledy systemu etc to inna sprawa.

    e-e. Akurat obsługę z Lukasa w Zabrzu wspominam bardzo, bardzo ciepło.
    Przemiłe panie, uśmiechnięte, uczynne... Jedna nawet kiedyś zrobiła coś,
    czego chyba tak do końca nie wolno jej było robić, żebym tylko zaoszczędził
    2zł. Co prawda dawno nie byłem tam i ZTCW panie się zmieniły na bardziej
    ponure, ale wtedy, gdy chodziłem, były naprawdę świetne. A pomimo to
    kolejki stały czasami na 1h czekania. To niestety bank skierowany głównie
    do ludzi prostych, którzy lubią sobie postać w kolejkach zamiast
    wykorzystać inne kanały bankowości. Do tego brak rozdziału na kasy i BOK
    tworzu korki w obsłudze.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)