  • Data: 2005-06-16 10:16:50
    Temat: Re: Lukas Bank nie polecam! pietnuje
    Od: "usenetowicz" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości
    news:d8q5fb$hi2$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Bardzo ładnie go namierzyłeś, ale w kwestii szczegółowej: Lukas nie
    > jest bankiem internetowym.

    Rzeczywiście mój błąd, wydawało mi się, że startowali jako bank
    internetowy, a dopiero później dorobili się skromnej liczby placówek
    rzeczywistych. Ale nie panuje tam przecież ścisły podział oddziałowy
    niczym w BZWBK. Może ten pan ma konto służbowe i jest lepiej traktowany,
    można tylko pozazdrościć szybkiej i miłej obsługi ;) Nie mogą być
    internetowym bankiem, skoro nie potrafią się posługiwać internetem.