  • Data: 2005-04-25 07:51:10
    Temat: Re: [Lukas] Ja zmieniłem jednak na inną ....
    Od: "Herr" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    BM <n...@n...pl> napisał(a):

    > Witam!
    >
    > Czy może ktoś z grupowiczów próbował negocjować z bankiem
    > zniesienie/zmniejszenie opłaty za KK (główną i/lub dodatkową)?
    >
    > Posiadam od dwóch lat KK w Lukasie i nie mam ochoty płacić im kolejnej
    > prowizji za roczne użytkowanie karty głównej i dodatkowej, zwłaszcza że mam
    > możliwośc przejścia do konkurencji z przynajmniej rocznym zawieszeniem
    > opłat.
    >
    > Warto próbować czy od razu pisać wypowiedzenie?
    >
    > Pozdrawiam
    > BM

    Ja własnie zrezygnowałem z Lukasa Onet po dwóch latach użytkowania. W banku
    nawet mnie nie zapytano o powód.

    Konkurencja za 3 wyciągi z w/w karty dała mi ten sam limit, ubezp.
    zagraniczne KL, ubezp. NNW i zwolnienie z opłat przy danym limicie, który
    prawdopodobnie wykonam. Karte oczywiście dostałem za darmo (1 transakcja do
    2 m-cy), jak i dodatkową moja ukochana żonka. W sumie najbardziej zależało
    mi na tym zagranicznym ubezpieczeniu, bo dużo jeździmy za granicę, a koszt
    indywidualnego wykupienia to ok. 0,60 EUR/dzień. Nie bez znaczenia jest też
    możliwość dokonywania przelewów z karty, czego lukas nie ma.
    Pzdr.