  • 1. Data: 2005-04-21 14:04:05
    Temat: [Lukas] Zmniejszenie opłat za KK - próbował ktoś?
    Od: "BM" <n...@n...pl>

    Witam!

    Czy może ktoś z grupowiczów próbował negocjować z bankiem
    zniesienie/zmniejszenie opłaty za KK (główną i/lub dodatkową)?

    Posiadam od dwóch lat KK w Lukasie i nie mam ochoty płacić im kolejnej
    prowizji za roczne użytkowanie karty głównej i dodatkowej, zwłaszcza że mam
    możliwośc przejścia do konkurencji z przynajmniej rocznym zawieszeniem
    opłat.

    Warto próbować czy od razu pisać wypowiedzenie?

    Pozdrawiam
    BM

  • 2. Data: 2005-04-21 16:04:10
    Temat: Re: [Lukas] Zmniejszenie opłat za KK - próbował ktoś?
    Od: "Dawid K" <d...@K...PRV.PL>

    Użytkownik "BM" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > Czy może ktoś z grupowiczów próbował negocjować z bankiem
    > zniesienie/zmniejszenie opłaty za KK (główną i/lub dodatkową)?
    > Warto próbować czy od razu pisać wypowiedzenie?

    Ja posiadam kartę od 4 lat. Próbowałem i nic to nie dało. W tym roku jeszcze
    wezmę bo chcę mieć tego chipa :P ale za rok rezygnuję.

    Dawid

  • 3. Data: 2005-04-21 16:41:41
    Od: "Adam" <...@...c>

    > Warto próbować czy od razu pisać wypowiedzenie?
    >
    > Pozdrawiam
    > BM

    Warto probowac. Mi w BPH zmniejszyli olaty do 1/3 pierwotnej kwotytrzeba
    pojsc do banku i powiedziec ze sie rezygnuje..po prostu..ale i tak zamienie
    BPH na cos innego..nie lubie ich:))

    A.

  • 4. Data: 2005-04-21 19:37:11
    Od: "Al501" <a...@i...net.pl>

> [...]
    >pojsc do banku i powiedziec ze sie rezygnuje..po prostu..ale i tak zamienie

    Mnie Lukas przyslal ze nie wznowia karty bo zgodnie z regulaminem nie bylo
    transakcji przez 6 miesiecy no coz w okresie gdzie wszystkie banki staja na
    glowie zeby wcisnac komus karte a do teog lukas pobiera jeszcze oplate wydaje
    sie smieszne , nota bene ok tydzien przed przyjsciem listu z lukasa zastrzeglem
    ta karte :)
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 5. Data: 2005-04-21 19:52:01
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    Al501 <a...@i...net.pl> napisał(a):

    > [...], nota bene ok tydzien przed przyjsciem listu z lukasa
    > zastrzeglem ta karte :)

    No to ciekawe czy będą Ci przez następny rok przysyłac wyciągi. Mi
    przysyłali :^)

    Tomek

  • 6. Data: 2005-04-22 00:55:48
    Od: "..." <...@k...tam.pl>

    > Czy może ktoś z grupowiczów próbował negocjować z bankiem
    > zniesienie/zmniejszenie opłaty za KK (główną i/lub dodatkową)?

    probowalem i nic :(

> [...]
    mam
    > możliwośc przejścia do konkurencji z przynajmniej rocznym zawieszeniem

    ja zrezygnowalem z odnowienia i po kilku tygodniach wyrobilem nowa w lukasie
    za 50% z promocji
    niestety przepadl wypracowany wczesniej limit (dwukrotnie wiekszy) a ja w
    miedzy czasie przyzwyczailem sie do konkurencyjnej karty i teraz mimo
    posiadania VC lukasa malo ja uzywam... teraz bede uzywal jeszcze mniej bo
    konkurencja tydzien temu podniosla sama z siebie limit o 40% , w lukasie za
    zmiane limitu trzeba zaplacic

    p.s. rezygnacja z odnowienia karty nie oznacza zamkniecia konta "karcianego"
    , dopilnuj aby tez je zamkneli

  • 7. Data: 2005-04-22 05:19:04
    Od: darek <d...@f...com.pl>

    Użytkownik ... napisał:

    >p.s. rezygnacja z odnowienia karty nie oznacza zamkniecia konta "karcianego"
    >, dopilnuj aby tez je zamkneli

    Apropos, okres wypowiedzenia wznowienia karty to w Lukasie 30 dni czy
    wiecej?
    darek

  • 8. Data: 2005-04-22 06:31:48
    Od: "gemR" <4...@2...pl>

    ... teraz bede uzywal jeszcze mniej bo
    > konkurencja tydzien temu podniosla sama z siebie limit o 40% , w lukasie
    za
    > zmiane limitu trzeba zaplacic

    a która to konkurencja taka hojna - jak można spytać?

  • 9. Data: 2005-04-22 06:49:29
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

> [...]
    > opłat.
    >
    > Warto próbować czy od razu pisać wypowiedzenie?

    Banki sa w tym dziwne i postepuja jak sieci gsm - daja dobre promocje dla
    nowych klientow i zwalniaja ich z oplat a starych traktuja po macoszemu. Ja
    przestalem sie przejmowac i po prostu przenosze karte do nastepnego banku.
    Czasami udaje sie jednoczesnie podniesc limit :-) No i mozna poznac szeroka
    oferte roznych bankow ;-)

    D.

  • 10. Data: 2005-04-22 06:50:01
    Od: darek <d...@f...com.pl>

    Użytkownik ... napisał:

    >w lukasie za
    >zmiane limitu trzeba zaplacic

    pierwsza zmiana limitu nic nie kosztuje, co nie umniejsza faktu, iz na
    tle konkurencji blado to wszystko w Lukasie wyglada.
    darek