  • Data: 2008-07-08 16:10:50
    Temat: Re: [Lukas] Wyci?gi elektroniczne - ostrzeżenie.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11> szukaj wiadomości tego autora

    "Wojciech Bancer" s...@p...org

    > Jakoś kiedy była awaria VISA (która mnie nie dotknęła), to bank i tak
    > wycofał moje _prawidłowe_ transakcje. A ja się cieszyłem darmowym
    > okresem kredytowania dłuższym o 30 dni.

    I ten kierunek mylenia właśnie świadczy o tym, że bank pomylił się. :)
    (nie zaś oszukał zrobił ludzi) Zazwyczaj jednak tak nie ma. :)
    Przynajmniej nie ma tak w Lukas. :) Polbank kiedyś z opóźnieniem
    podał to do wiadomości, że podnióśł oprocentowanie oszczędności.

    Ale w Lukas tak nie ma. :)

    > Bankowcy się mylą w każdą stronę. To w końcu ludzie. Tylko Ty masz
    > klapki na oczach i postępujesz na zasadzie "jeśli fakty nie pasują do
    > tezy - tym gorzej dla faktów".

    Oczkujmy więc zwrotu pieniędzy każdemu, kto w Lukas stracił w głupi
    (opisany tu) sposób 10 złotych. :)

    Jeśli istotnie Lukas pomylił się -- zwróci pieniądze każdemu i przeprosi
    za zaistniałą sytuację. :) Może nawet wyśle poszkodowanym po butelce
    dobrego wina. :)

    Ja klientem Lukas nie jestem, ale gorąco proszę każdego, komu Lukas zwróci
    pieniądze wraz z przeprosinami, aby dał tutaj znać o tym zacnym czynie. :)

    (niby przeprosin nie zwróci, ale nie mam siły na myślenie) :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'