  • Data: 2008-07-08 15:36:04
    Temat: Re: [Lukas] Wyci?gi elektroniczne - ostrzeżenie.
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakoś kiedy była awaria VISA (która mnie nie dotknęła), to bank i tak
    > wycofał moje _prawidłowe_ transakcje. A ja się cieszyłem darmowym
    > okresem kredytowania dłuższym o 30 dni.

    Racz zwrocic uwage, ze awaria byla w VISA a nie w banku, to po pierwsze, a
    po drugie, nawet jak by byla w banku to bank by sie wycofal bo za glosno
    bylo o tym. Zreszta to byla awaria jak sam pwiedziales. Ja pisze o celowych
    "bledach" bankowych typu pobranie za zmiane danych, za sprawdzenie salda
    itp.
    Najwiecej przekretow bankowych jest wlasnie do 10zl... nie kradnie sie
    miliardow w weekend ale miliardy na przestrzeni 5 czy 10 lat po 1zl...

    > Bankowcy się mylą w każdą stronę. To w końcu ludzie. Tylko Ty masz
    > klapki na oczach i postępujesz na zasadzie "jeśli fakty nie pasują do
    > tezy - tym gorzej dla faktów".

    Jak tam wolisz.