  • Data: 2005-04-22 21:47:59
    Temat: Re: [Lukas] Zmniejszenie opłat za KK - próbował ktoś?
    Od: "..." <...@k...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie do końca... Miałem kiedyś w lukasie 2 lata, zrezygnowałem, minął rok i
    > znów zachciało mi się mieć. Dostałem z 3x większym limitem, za darmo.
    Teraz
    > już nie zrezygnuję - podoba mi się ten bank :-)

    ale za ta pierwsza karte zaplaciles? bo jesli dwie dostales za darmo to juz
    gniewam sie na lukasa :( bo ja tylko jedna gratis mialem
    ja sam tez do banku nic nie mam (tutaj jedynie o kk toczylismy boje) - no
    moze poza najbardziej skapymi wyciagami jakie w zyciu widzialem, ale
    darowanemu koniowi nie zaglada sie w zeby