  • Data: 2005-07-06 14:45:03
    Temat: Re: Lukas chce cię orżnąć (was: Wypukła karta - który bank?)
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tej zmienianej tydzień, czy dwa tygodnie temu?
    > Co poniedziałek mam pilnie studiować dokumenty, bo akurat cos się
    > zmieni?

    Ta opłata AFAIR jest od początku.

    > Czytałem tabele Volkswagena.
    > Nie było ani śladu 5 zł/m-c za prowadzenie konta.

    No i co z tego? Sugerujesz, że toip ma się nie zmieniać?

    > Jestem klientem, niezadowolonym klientem.

    A bądź sobie. Tylko zastanów się dlaczego jesteś niezadowolony. Czy dlatego,
    że nie doczytałeś/nie sprawdziłeś/źle wybrałeś bank, czy też dlatego że bank
    "chce Cię orżnąć" :-) I dlaczego pobieranie opłat, które jak byk stoją w
    toip to ma być "orżnięcie" .Zaryzykuję tezę, że orżnąłeś się sam :-)

    > Niwelowanie skutków takiego szeptanego marketingu negatywnego
    > pochłonie więcej pieniędzy, niż bank zarobił na "dziwnych" decyzjach
    > i tabelach
    > opłat.

    Lukas sobie nieźle radzi mimo to. Czyżby teoria Ci się nie potwierdziła w
    rzeczywistości? Szeptany marketing może działać o ile jest na tyle masowy,
    żeby zniweczyć zarobek banku na prowizji, której dotyczy (w tym wypadku
    opłaty za debet niedozwolony). Widać tak nie jest skoro Lukas "ryzykuje"
    nadal taką a nie inną zawartość toip.

    przyszłość/ Woody Allen