  • Data: 2006-05-25 08:28:20
    Temat: Re: Lukas czy BPH? Proszę o radę
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Ja czekam, czy placówka BPH w której mam konto będzie nadal BPH, czy
    > stanie się PEKAO. No czy PEKAO przejmie system informatyczny BPH
    > ewentualnie.

    Z tego co podaje prasa - nie przejmie:
    "Porozumienie UniCrediro z rządem przewiduje, że 280 oddziałów banku
    zostanie dołączonych do Pekao SA, natomiast 200 oddziałów razem z marką
    banku BPH, systemem informatycznym i pracownikami zostanie wystawione na
    sprzedaż."

    źródło:
    http://www.egospodarka.pl/14670,Tydzien-17-2006-24-3
    0-04-2006,1,24,1.html