  • Data: 2006-05-25 07:23:26
    Temat: Re: Lukas czy BPH? Proszę o radę
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miroo [###m...@R...o2.pl.###] napisał:

    > Mile mnie połechtałeś :) Więc mieszkam w dużym mieście
    > a mówią, że Kielce to dziura :)

    Ja mieszkam w Nowym Sączu i tu też Lukas jest. Może to nie metropolia.
    Ale w województwie małopolskim LUKAS ma kilka placówek, a BPH
    kilkadziesiąt.

    > Za posiadanie tokena też nie ma opłaty - jeśli się z niego korzysta
    > co najmniej raz w miesiącu - co chyba nie jest trudne.

    Aż tak głęboko tego nie analizowałem. No ale jest to kolejny gadżet,
    który trzeba ze sobą taszczyć.

    > Sam planuję przeprowadzkę z Pekao do Lukasa - ale jeszcze nie
    > jestem do końca przekonany...

    Ja czekam, czy placówka BPH w której mam konto będzie nadal BPH, czy
    stanie się PEKAO. No czy PEKAO przejmie system informatyczny BPH
    ewentualnie. Co do zasady zwisa mi, jak się będzie nazywał bank, w
    którym mam konto, natomiast nie mam zamiaru cofać się w rozwoju z
    obsługą konta przez internet. Różnie z tym bywało w BPH, ale w chwili
    obecnej moim zdaniem jest lepiej, niż przyzwoicie w tym zakresie.