    From: "Gall" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lukas - dziadostwo
    Date: Wed, 11 Dec 2002 14:40:40 +0100

    Użytkownik "kriskel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:at7ctk$k15$1@news.onet.pl...

    > No i nie trzeba było przenieść pieniędzy zaraz na drugi dzień po otwarciu
    > rachunku? Nie byłoby całej tej afery.

    No pewnie. Ciekawe co byś powiedział gdybym konto założył 30 listopada na 5
    minut przed zamknięciem banku. Jak wtedy wyliczyłbyś "średnią"? Dodałbyś
    sumę z każdej minuty i podzielił przez ilość minut? A może w grę wchodziłyby
    sekundy?
    TO KWESTIA ZASAD, A NIE TAKIEJ CZY INNEJ SUMY POBRANEJ PRZEZ LUKASA
    Umowa podpisywana z bankiem na prowadzenie konta jest normalną umową
    cywilno-prawną, gdzie strony zobowiązują się do określonego postępowania.
    Klient zobowiązuje się do trzymania pieniędzy na koncie a bank do obracania
    nimi naliczania oprocentowania itd. Za swoje usługi bank pobiera określone
    opłaty. W tym wypadku za prowadzenie konta przez MIESIĄC przysługuje bankowi
    wynagrodzenie w wysokości 7pln. Tymczasem bank prawem kaduka nalicza sobie
    opłatę tak jak mu wygodniej, i klientów ma w d.... .
    Męczy mnie już dyskusja na ten temat. Jeśli jeszcze nie zrozumiałeś sensu
    tego co napisałem to współczuję. Nic na to nie poradzę.
    Przekaż pozdrowienia dla kierownictwa Lukasa bo myślę że jesteś w nim
    zatrudniony.