    From: "neex" <n...@p...onet.beztego.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lukas - dziadostwo
    Date: Tue, 17 Dec 2002 11:08:05 +0100
    Sender: n...@p...onet.pl@217.113.230.117

    Użytkownik "Gall" <s...@o...pl> napisał

    > Lukas Bank pobiera opłatę tylko wtedy gdy średnie miesięczne saldo
    na koncie
    > nie przekracza 5kzł. Możesz podać sposób obliczenia średniego
    miesięcznego
    > salda z góry

    Jasne. Sumujesz saldo z każdego dnia i dzielisz przez ilość dni. Gdy
    masz konto założone 3 dni i przez 2 dni masz saldo 8000zł, to średnie
    saldo wynosi 2*8000/3 czyli 5333.33zł

    > TOiP jest właśnie takim dokumentem na podstawie którego pobiera się
    opłaty.
    > W moim przypadku przewiduje to umowa.Problem polega na tym że co
    innego
    > wynika z TOiP a co innego z praktyki banku. Natomiast ustne
    informacje w tym
    > wypadku mają taką samą wartość co plotki usłyszan w kolejce.

    A czytałeś o umowach ustnych w kodeksie cywilnym? Jadnak wykracza to
    poza obręb tej dyskusji.
    Nadal jednak nie podałeś przykładu banku, który w regulaminie określa
    termin płatności za prowadzenie rachunku. Nie mam regulaminu Lukas
    banku (bo nie mam tam konta), ale jeśli tam nie jest określony termin
    pobierania prowizji, to nie oznacza, że powinna być ona pobierana
    wtedy kiedy ty masz na to ochotę.

    > Wszystko co tu napisałem
    > dotyczy wyłącznie Lukas Banku. Proponuję abyś zapoznał się od
    początku ze
    > wszystkim co napisałem w tym wątku. Będzie ci łatwiej zrozumieć, a
    ja nie
    > będę się powtrzał.

    OK. Zapoznałem się i nadal nie wiem o co masz pretensje. O to że bank
    nie zachował się zgodnie z regulaminem (sam napisałeś, że nie
    widziałeś zapisu w regulaminie kiedy pobiera się opłaty), czy nie
    zachował się tak jak tego oczekiwałeś. A to dwie różne sprawy.

    Pzdr
    --
    neex
    http://mopi.pl