eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Lukas] ekonto-PRO - dziala bezobslugowo czy trzeba chodzic do banku? › Re: [Lukas] ekonto-PRO - dziala bezobslugowo czy trzeba chodzic do banku?
    Date: Fri, 06 Jan 2006 17:53:29 +0100
    From: pnews <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Lukas] ekonto-PRO - dziala bezobslugowo czy trzeba chodzic do banku?

    On 2006-01-06 15:27, Michal M wrote:
    > witam,
    > szybkie pytanie jak w temacie, bo zastanawiam sie nad tym bankiem, a sa
    > pogloski na necie ze Lukas zmusza do regularnych odwiedzin w oddziale...
    >
    > czy da sie miec tam konto: ekonto-PRO i nie musiec robic nic oprocz
    > powiedzmy telefonu raz na rok? (w szczegolnosci odwiedzac ich placowki)

    Ja musiałem po dwóch latach się przejść (jeja, nie pamiętam.. chyba
    jednak dwa nie trzy :) ). Po takim czasie kończy się token. Przy okazji
    zdziwiłem się, bo chciałem dać dysponentce do autoryzacji kartę chipową,
    którą dostałem przy pierwszej wizycie do obsługi w oddziale. Okazało
    się, że od dłuższego czasu nie są do niczego potrzebne - dobrze, bo nie
    pamiętałem pinu :)
    Poza tym konto kosztuje mnie 1 zł miesięcznie.
    Trzeba jeszcze przy karcie pamiętać o drobiazgu. Pierwszą dostałem, ale
    ponieważ nie używałem przez pół roku, nie wznowiono jej. Nie jest mi do
    niczego potrzebna, więc nie byłem po nową. A nawet jeśli bym chciał,
    tylko po odbiór trzeba się pofatygować. Wniosek można złożyć przez www.

    Pozdr.
    piwar.