  • Data: 2009-07-14 09:55:30
    Temat: Re: MBANK 50 MINUT, po kiego mi to?
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Lip, 11:32, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:

    > Chyba mniej więcej tyle ma wspólnego z rachunkiem bankowym, co fundusze czy
    > eMakler.

    Ale SFI i eMakler są oddzielone jako produkty inwestycje i w starej
    wersji też były oddzielone od rachunków.

    Konto MOBILE w systemie wygląda jak kolejny, normalny rachunek bankowy
    tylko bez numeru...

    Powody umieszczenia tej opcji tu, a nie z boku, gdzie nikt jej nie
    zauważyłby są mi znane, na mLinii powiedziałem, żeby mi wyłączyli tą
    nową nachalną reklamę, dziwnym trafem od razu wiedzieli o co mi
    chodzi...