  • Data: 2007-09-26 09:57:05
    Temat: Re: MBANK - kupno ubezpieczenia OC
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 26 Sep 2007 11:44:25 +0200, michaça napisał(a):

    > a miales moze jakies doswiadczenia z samochodami ktorych nie ma u nich w
    > formularzu? np amerykanski model toyoty ktory ma sie nijak do
    > europejskich modeli z danego rocznika...

    Ja miałem. Mojego modelu nie było na liście, więc zadzwoniłem na
    partyline i powiedzieli żeby zgłosić to dodadzą do listy - spotyka się
    tam jakaś komisja raz w miesiącu i dodaje. Auto do dodania zgłosiłem w
    lipcu za chwilę będziemy mieli już październik ale dalej go nie ma, więc
    ubezpieczyłem się gdzieś indziej.

    Xenocide