eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMBANK - tragedia ! [dlugie]Re: MBANK - tragedia ! [dlugie]
  • Data: 2005-05-13 13:48:46
    Temat: Re: MBANK - tragedia ! [dlugie]
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > 4. Otwórz w jakimś banku co ma oddziały, w razie problemów możesz
    > iść "złapać kogoś za łeb i walnąć o blat". Dokąd jest ok to jest
    > ok, ale jak nie jest to lepiej żeby był oddział.

    To raczej mitologia. Pani z oddziału może zwykle tyle samo co pani z
    call-centre - wprowadzić do 'systemu' zgłoszenie problemu i
    ewentualnie sprawdzić, czy coś się z tym zgłoszeniem stało. Ludzie,
    którzy mają uprawnienia do podejmowania decyzji o uznawaniu reklamacji
    w niebanalnych sprawach przy ladach nie siedzą.

    Oczywiście na każdą z tych pań można sobie powrzeszczeć, to czy ktoś
    woli krzyczeć osobiście, czy przez telefon, to już sprawa osobistych
    preferencji.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1