eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMBANK - tragedia ! [dlugie]Re: MBANK - tragedia ! [dlugie]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!newsfeed.tpintern
    et.pl!nemesis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MBANK - tragedia ! [dlugie]
    Date: Fri, 13 May 2005 19:50:46 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 16
    Message-ID: <i...@4...com>
    References: <d6227c$f3b$1@riot.atman.pl> <4284ab9f$1@news.home.net.pl>
    <8...@c...softax.local>
    Reply-To: j...@p...pl
    NNTP-Posting-Host: etc178.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1116006935 25858 83.20.148.178 (13 May 2005 17:55:35
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 13 May 2005 17:55:35 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:348458
    [ ukryj nagłówki ]

    On Fri, 13 May 2005 15:48:46 +0200, Marcin Kasperski
    <M...@a...waw.pl> wrote:

    >
    >> 4. Otwórz w jakimś banku co ma oddziały, w razie problemów możesz
    >> iść "złapać kogoś za łeb i walnąć o blat". Dokąd jest ok to jest
    >> ok, ale jak nie jest to lepiej żeby był oddział.
    >
    >To raczej mitologia. Pani z oddziału może zwykle tyle samo co pani z
    >call-centre - wprowadzić do 'systemu' zgłoszenie problemu i

    może zrobić jedną rzecz więcej: przyjąć pismo. To więcej niż
    "wprowadzenie" do systemu.

    --
    Jarek Andrzejewski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1