  • Data: 2003-04-09 18:01:35
    Temat: Re: MBank - poje...ne procedury czy personel ?
    Od: "Arjano" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule news:b716ud$bp5$1@nemesis.news.tpi.pl,
    niejaki Kamil Paszkiewicz z adresu
    <k...@N...pl> napisał:

    > Pan Kamil ma określone zdanie, bo mBank do niego dzwonił tam gdzie
    > powinien i w krótkim terminie. Być może gdyby pan Kamil miał inne
    > doświadczenia w tej kwestii miałby tez inne zdanie :-)

    I dlatego zazdroszczę Panu Kamilowi...
    Z "przesłuchania" żony odbierajacej drugi telefon z Mbanku jeszcze takie
    cudo :

    - pani Mbankowa : "jutro znowu zadzwonię, to trzecia i ostatnia szansa,
    jak mąż nie będzie miał szczęścia i wypadnie godzina dzwonienia przed
    15:00 to proszę niech zadzwoni do Mbanku".

    :-) Niedoczekanie, chyba, żeby zarządać wyczyszczenia kartoteki i
    usunięcia moich danych osobowych...

    Ostatnio oglądałem podczas pracy automatyczny odkurzacz Elektroluxa
    Trilobite - fajny, sam łazi po mieszkaniu, odkurza, nie wali w ściany,
    omija krzesła, sam się ładuje - tylko tak samo uparty jak personel
    Mbanku - za cholerę nie rozumie, że proponuje mi odkurzanie jak ja
    akurat oglądam "McGyvera". Ale cóż sztuczna inteligencja, zero
    możliwości ingerencji i zmiany, chyba żeby przeprogramować...

    I kłania się teoria chaosu - wszystko szłoby dobrze, gdyby, cholercia,
    klient wziął urlop i czekał na telefon w domu...

    A najlepsze z tego wszystkiego jest to, że mi zwisa to konto w mBbanku,
    chciałem je założyć po to, aby gratisowo powiększyli mi wirtualny e-dysk
    z 25 do 100 MB. Taka promocja. Ale jaja... :-)

    pozdrawiam
    --