  • Data: 2012-01-29 09:29:09
    Temat: Re: Ma to ten MFW szmal czy nie ma ?.
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może ty wiesz dlaczego tak się dzieje?

    Nie wie m totus ale wkurwia niemiłosiernie mnie jak taki kurwa mizerny ciul
    euronaganiacz Michał Szczerba ....

    "Polska a waluta euro" - pierwsza debata studentów INP UW i polityków (cz.
    6) (9 minuta filmu) (Poseł PO Michał Szczerba)
    http://www.youtube.com/watch?v=M84ys4icqWM&feature=p
    layer_embedded#at=515

    "[...] Dzisiaj już widzimy że nasz południowy sąsiad Słowacja jest w strefie
    Euro i zacznie osiągać poważne korzyści gospodarcze, których niestety Polska
    nie będzie mogła doświadczyć [...]
    [...] Te korzyści gospodarzcze to przedewszystkim wyższy poziom PKB, niższe
    bezprobocie, wyższe zatrudnienie [...]"

    http://wybory2011.pkw.gov.pl/wsw/pl/000000.html

    ... dostając 4000 głosów zostaje posłem na skutek niewproawdzenia JOW-ów
    (które to swego czasu Donek obiecywał, a nawet wprowadził do senatu .... )

    Jak bym był wyborcą PO to byłbym zapewne podwójnie wkurwiony, za
    niezralizowaną obietnicę wprowadzenia Euro, która to wprowadziła by mój kraj
    na dno recesji ....

    http://stooq.pl/q/?s=^sax&c=5y&t=c&a=lg&b=0

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/