  • Data: 2002-02-03 22:14:21
    Temat: Re: Mail z Inteligo
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@i...com> napisał w wiadomości
    news:3c5e3b4b.2670730@news.onet.pl...

    > kochany...
    > pod ostatnio podany adres do korespondencji!

    Jak mówiłem - poczekamy, może dojdzie ta cholerna papierowa wersja. Jeśli
    będzie - to problem rozwiąże się sam. Jeśli nie - wyjaśnię to z inteligo,
    ale z kimś "wyżej".

    > dopiero w nowym regulaminie dodano "lub adres email"

    Ano. Zauważyłem. I mam podobne wątpliwości, ale jednak skłaniałbym się, że
    wyłanie maila jest także wiążące.

    Po raz drugi też wkleję:

    Art. 7. 1. Oświadczenia woli składane w związku z
    dokonywaniem czynności bankowych mogą być wyrażone
    za pomocą elektronicznych nośników informacji.
    Związane z czynnościami bankowymi dokumenty mogą
    być sporządzane za pomocą elektronicznych nośników
    informacji, jeżeli dokumenty te zostaną w sposób
    należyty utrwalone i zabezpieczone.
    2. Jeżeli ustawa zastrzega dla czynności prawnej
    formę pisemną, uznaje się, że czynność dokonana w
    formie, o której mowa w ust. 1, spełnia wymagania
    formy pisemnej.

    Nie jestem tego sam poprawnie zinterpretować. Czy w takiej sytuacji wysłanie
    e-maila na adres konaktowy wystarczy?

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara