  • Data: 2002-02-04 08:45:20
    Temat: Re: Mail z Inteligo
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BAH" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gn1s5ug665jgc0khhkeuvh4hjiv76uqura@4ax.com...

    > "..utrwalone i zabezpieczone..."
    >
    > Czy inteligo dysponuje potwierdzeniem, że mail doszedł ?

    Nie dysponuje zwrotem. A powinno być to jezdoznaczne. Jeśli e-mail nie
    został dostarczony na skrzynkę, serwer powinien go zwrócić.

    Podobnie z listem zwykłym - nie wyślą tego poleconym.

    > Nie sądzę. Raczej może dostać zwrotną informację o kłopotach z
    > wysyłką.

    Precyzyjnych.

    > Jak ja składam dyspozycję przez internet, to bank taką decyzję
    > utrwala i zabezpiecza.
    > e-mail jest wysyłany na trochę innych zasadach.

    Być może. Dlatego poczekajmy - może pisemka dojdą. :)

    Jeśli nie - dowiem się od inteligo, jakie były ich podstawy w tej kwestii...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl