  • Data: 2002-02-04 04:38:30
    Temat: Re: Mail z Inteligo
    Od: BAH <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 3 Feb 2002 23:14:21 +0100, "Wojciech Nawara"
    <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> wrote:

    >Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@i...com> napisał w wiadomości
    >

    >Po raz drugi też wkleję:
    >
    >Art. 7. 1. Oświadczenia woli składane w związku z
    >dokonywaniem czynności bankowych mogą być wyrażone
    >za pomocą elektronicznych nośników informacji.
    >Związane z czynnościami bankowymi dokumenty mogą
    >być sporządzane za pomocą elektronicznych nośników
    >informacji, jeżeli dokumenty te zostaną w sposób
    >należyty utrwalone i zabezpieczone.
    >2. Jeżeli ustawa zastrzega dla czynności prawnej
    >formę pisemną, uznaje się, że czynność dokonana w
    >formie, o której mowa w ust. 1, spełnia wymagania
> [...]

    "..utrwalone i zabezpieczone..."

    Czy inteligo dysponuje potwierdzeniem, że mail doszedł ?
    Nie sądzę. Raczej może dostać zwrotną informację o kłopotach z
    wysyłką.
    Jak ja składam dyspozycję przez internet, to bank taką decyzję
    utrwala i zabezpiecza.
    e-mail jest wysyłany na trochę innych zasadach.

    BAH