  • Data: 2002-02-05 18:12:19
    Temat: Re: Mail z Inteligo
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Radek Stachowiak" <r...@U...alter.pl> napisał w wiadomości
    news:slrna5vko5.8b9.radek@blue.alter.pl...

    > a ja CI ( i innym ) odradzam uzywanie tego formularza, tylko pisanie na
    > swoim, czemu? co prawda na prawie sie nie znam, ale tam nie ma (w tym
    > formularzu) nigdzie napisanego ze zrywasz umowe ze wzgledu na fakt iz
    > nie zgadzasz sie na zmiane regulaminu - a to jest (powolanie sie na to)
    > IMHO jedyny sposob na to by nie mieli prawa uzyc w stosunku do Ciebie
    > nowych oplat.

    Zaznacz, że nie zgadzasz się na nową TOiP, a nie tylko na sam regulamin!
    Możesz zgodzić się na TOiP, ale nie musisz na regulamin i odwrotnie.

    Poza tym uważam, że zwykłe pismo MUSI wystarczyć. Regulamin nie precyzuje w
    tym miejscu, że wypowiedzenie musi być na formularzu określonym przez bank.

    Jeśli konsultanci dalej mówią takie głupoty, napiszcie na
    i...@i...pl -> zajmie się tym dział reklamacji.

    Inną sprawą jest to, że klient w przypadku niezaakceptowania zmian nowego
    regulaminu musi po prostu wypowiedzieć umowę. Ale nikt go nie zmusza do
    spowiadania się z jakiego powodu. Wypowiadasz umowę, o czym mówi regulamin.
    Regulamin nie twierdzi, że MUSISZ napisać, że z powodu niezaakceptowania
    zmian.
    Przypuszczam, że wszystkie rezygnacje będą traktowane tak samo - do końca
    umowy na starych zasadach.

    > Jesli by sie komus chcialo dokladnie to sprawdzic/skomentowac bylbym
    > wdzieczny - bowiem w tym formularzu (to zwykly tekst) jest odnosnik
    > to jakiegos punktu regulaminu, ale nie moglem znalezc starego
    > regulaminu, wiec...

    Przypuszczam, że jest to punkt mówiący o 30-dniowym okresie wypowiedzenia.
    Zresztą podeślij.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara