  • Data: 2008-10-23 19:09:57
    Temat: Re: "Mała czarna" w mBanku
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2008-10-23, Sebcio <s...@n...com> wrote:

    [...]

    > Ja nie rozumiem jak można się cieszyć z tego, że człowiek zamiast
    > spędzić czas w domku z rodziną woli po pracy przedzierać się przez korki
    > by dostać się do oddziału, by spotkać się z dedykowanym opiekunem, w
    > dedykowanym pokoju, na dedykowanym miękkim fotelu.

    Ja mam oddział 10 minut pieszo od domu. Podejść mogę choćby przy okazji,
    wracając z pracy albo też z obiadu w restauracji obok. I zapewniam Cię,
    że idąc osobiscie załatwię więcej rzeczy i szybciej niż składając
    wnioski online w mBanku. W Multibanku pierdoły też możesz załatwic
    telefonicznie. A przynajmniej *mam możliwość* załatwienia czegoś
    takiego jak kredyt, czy karta w kilka dni, a nie miesiąc/dwa
    (zakładając, że poczta/kurier zadziałają sprawnie).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl