eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"Mała czarna" w mBankuRe: "Mała czarna" w mBanku
  • Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: "Mała czarna" w mBanku
    References: <gdk51m$8bd$1@pippin.nask.net.pl> <gdl0a0$p9i$1@news.onet.pl>
    <gdmk4h$nrr$1@pippin.nask.net.pl> <gdnmva$vca$3@news.onet.pl>
    <gdp7ss$cf5$1@pippin.nask.net.pl> <p...@r...org>
    <gdpcl3$epd$1@pippin.nask.net.pl> <gdqad5$56j$2@news.onet.pl>
    <gds028$474$1@pippin.nask.net.pl>
    User-Agent: slrn/pre0.9.9p1-16/mm/ao (Ubuntu Gutsy)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@p...org>
    NNTP-Posting-Host: 85.221.231.54
    Date: 24 Oct 2008 12:24:06 +0200
    X-Trace: news.home.net.pl 1224843846 85.221.231.54 (24 Oct 2008 12:24:06 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 39
    X-Authenticated-User: proteus.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:459177
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2008-10-24, Sebcio <s...@n...com> wrote:

    [...]

    >> Wlasnie widze, ze nic nie rozumiesz... Jesli ktos ma czas i nerwy tracic
    >> swoj czas na korespondencyjne/telefoniczne zalatwianie wszystkiego z
    >> anonimami w pseduo banku to jest to jego sprawa. Ja nie mam.
    >
    > Ja nerwów nie tracę. Z wydaniem drugiej KK też mi się nie spieszy, więc
    > w sumie wolę wykonać 10 krótkich telefonów w przerwie w pracy niż raz
    > jeden urwać się z firmy, stać w zajebistych korkach i w dodatkowych 15
    > minut załatwić co mam do załatwienia. W sumie i tak stracę prawie dwie
    > godziny i będzie to dla mnie bardzo wymierna strata czasu - liczona w
    > niemałych pieniążkach, których przez ten czas nie zarobię.
    >
    > Dla mnie bank to skarbonka z łatwą obsługą przez sieć i taki właśnie
    > mBank jest. Nie mam potrzeby latać do oddziału jak kot z pęcherzem.
    > Gdybym miał taką potrzebę, pewnie wybrałbym MultiBank.

    Multibank:
    - możliwość załatwiania sprawy przez: telefon, multilinię, oddział

    Mbank:
    - możliwość załatwienia sprawy przez: telefon, mLinię

    Oddział to *nie* jest jedyna metoda na załatwienie czegoś.
    A docenić to można np. w przypadku jak potrzeba szybko zmienić dane
    firmowe konta żeby puścić do pracowników przelewy z prawidłowymi danymi.

    Multibank ~ 30 minut
    mBank = 7 dni, o ile poczta nie zawieruszy korespondencji

    A gadanie o lataniu do oddziału "jak kot z pęcherzem" to grube
    nadużycie. Tam się chodzi z większymi sprawami, bo tak jest po prostu
    wygodniej.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1