-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!not-for-mail
From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Mały kredyt gotówkowy w mBanku (!?) WYNIK KONKURSU
Date: Sun, 21 Jan 2007 10:15:33 +0000 (UTC)
Organization: http://news.icm.edu.pl/
Lines: 36
Message-ID: <s...@s...zagle.org.pl>
References: <3...@4...com>
<7...@n...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: samotnik.man.atcom.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: achot.icm.edu.pl 1169374533 12977 217.197.164.135 (21 Jan 2007 10:15:33 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 21 Jan 2007 10:15:33 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/0.9.8.1 (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:405765
[ ukryj nagłówki ]Dnia 21.01.2007 p...@o...pl <p...@o...pl> napisał/a:
> Oczywiście nie zadzwonię, bo nie potrzebuję psychoterapii na mLinii.
Wiesz, tak to teraz jest. Przyjął się generalnie w dużych
przedsiębiorstwach model scentralizowanej obsługi klienta, wymuszany przez
globalizację i cięcie kosztów. Człowiek jest co najwyżej ogniwem przekazującym
informacje i papiery dalej do centrali, utrzymywanym dla tych, którzy nie
potrafią się przekonać do wyłącznie internetowo-telefonicznej drogi
załatwiania spraw. Wobec czego decyzje podejmuje zupełnie odseparowany
od klientów dział, a klient może jedynie pogadać z kimś, kto
jest marionetką - niczego mu nie wolno, nic nie wie i na wszelki wypadek
niczego zrobić się nie postara. Może co najwyżej przeczytać Ci po raz
trzeci coś, co ktoś inny napisał w Twojej sprawie. Potem mamy efekty w
postaci "modelowego klienta Neste", który chciałby dostać swoje pieniądze
pożarte przez maszynę, ale ich nie dostanie na poczekaniu, bo temat musi
przejść przez telecentrum w innym mieście. Taki urok dzisiejszych czasów.
Zero możliwości negocjacji czegokolwiek, rządzi komputerowy system w centrali,
a Ty możesz co najwyżej walić łbem w mur z rozpaczy. Można tego unikać, ale
nie zawsze się da - u operatora komórkowego reklamację zgłaszasz na infolinii.
Wyłączą Ci telefon u pewnego francuskiego operatora - dzwonisz na błękitną linię.
To, że nie masz z czego, bo telefon nie działa, to ich nie interesuje.
Wujek kiedyś poszedł do jakiegoś takiego kiosku sprzedaży TPSA w
supermarkecie, że mu telefon ogłuchł, ale panienka nie przyjmie zgłoszenia,
bo nie może. Najbliższe biuro TPSA 50km dalej, albo trzeba iść do sąsiada
dzwonić na błękitną linię. Byle mieć sąsiada. ;-)
Tak na przełomie wieków cieszyłem się z tego, że tak to się toczy, że
wszystko można załatwić bez wychodzenia z domu, że jest tak szybko,
oszczędnie i wygodnie. Teraz już zrozumiałem, że przestaje być szybko i
wygodnie, bo zamiast iść pogadać z człowiekiem w jakimś biurze i załatwić
temat, dzwonię i gadam z niekompetentnymi pracownikami infolinii, albo
miesiącami wymieniam się poleconymi z centralą jakiegoś przedsiębiorstwa.
--
Samotnik
http://www.zagle.org.pl/
Następne wpisy z tego wątku
- 22.01.07 13:42 Budzik
- 22.01.07 13:59 Jacek Popławski
- 22.01.07 14:02 RobertS
- 22.01.07 14:08 Jacek Popławski
- 22.01.07 14:12 RobertS
- 22.01.07 14:16 Michal Jankowski
- 22.01.07 14:25 RobertS
- 22.01.07 14:32 Michal Jankowski
- 22.01.07 14:53 badzio
Najnowsze wątki z tej grupy
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
Najnowsze wątki
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto