  • Data: 2002-02-13 21:26:19
    Temat: Re: Marketing Mbank
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, Feb 13, 2002 at 09:43:44PM +0100, minik wrote:

    > To nie ja sie doszukuje dziury w calym

    Ale to Ty oczekujesz ze cos Ci udowodnie. Nie ja jeden na to zwracalem
    Tobie uwage.

    > Nie kce sie mi.

    To Twoj problem. Podalem zrodlo, jak nie chcesz wykonac kilku prostych
    krokow to nie narzekaj ze nie zauwazyles ze ktos to krytykuje.

    > TOiP w Inteligo tez krytykuje ale dzialanie mBanku bardziej mnie drazni niz
    > TOiP

    A jakis przyklad? Bo mnie np. w zaden sposob nie dotyka ich
    kontrowersyjna polityka, a spam jaki dostaje od osob zwiazanych z
    inteligo bardzo.

    > Bo sie na nim przjechalem.

    Wybacz, wydales cene jednego impulsy na 0-801, bo w inteligo jest 0-800?

    --

    --w