  • Data: 2010-01-31 15:10:22
    Temat: Re: Mastercard vs. Mastercard Debit
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Valdi" <V...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:hk410b$ufi$3@news.interia.pl...

    > Mam do ciebie następujące pytania:
    > 1. masz jakieś wyniki badań, które dobitnie pokazują że klienci nie wiedzą
    > jakiego rodzaju noszą karty w portfelu?

    Własne obserwacje. Naprawdę wierzysz, że klienci dokładnie wiedzą jaką kartę
    i jakiego rodzaju posiadają w portfelu? Spytaj o to statystycznego
    posiadacza karty PKO Expres.

    > 2. skąd wziąłeś tezę, że VE jako tako przestaje istnieć w świadomości
    > klientów?

    Tak, to jest teza. Chyba nie zaprzeczysz, że teraz jest trudniej odróżnić te
    dwie marki niż kiedyś. Poza tym ten dopisek ELECTRON chyba nie jest
    obowiązkowy, bo na części kart go nie ma.

    > Proszę o konkrety, a nie luźne rzucanie hasełek jak to miało miejsce w
    > przypadku twoich ostatnich postów.

    Przyznaję (co zresztą już wcześniej zrobiłem), że ze zmiany logo VISA
    wyciągnąłem błędny wniosek o zmianie marek. Ale uważam, że ta zmiana nie
    była tylko dla zmiany, tylko VISA faktycznie chciała upodobnić do siebie te
    dwie marki.