  • Data: 2010-01-31 16:07:26
    Temat: Re: Mastercard vs. Mastercard Debit
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Valdi" <V...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:hk45us$nv7$1@news.interia.pl...

    > W moim otoczeniu tak - po za tym nie traktował bym PKO jak wykładni całego
    > rynku bo... bo to znacznie wypacza jego obraz.

    No nie wiem. PKO BP to jednak lwia część rynku, może nie w pełni
    reprezentacyjna, ale na pewno bardziej niż "twoje otoczenie". Ludzie mają po
    prostu "kartę bankomatową", w porywach "kartę płatniczą". Na pewno część
    potrafi bez zająknięcia stwierdzić, że mają na pewno VISA Electron
    rozliczaną w dolarach, ale większość na pewno nie.

    > Zaprzeczę. Zmieniło się tylko logo i nic po za tym. Karty (classic, VE)
    > funkcjonują tak jak funkcjonowały. Zmiana jaka zaszła w Visię mogę
    > porównać
    > do tego, że wcześniej miałem kartę w czerwone kropki a teraz mam kartę w
    > czerwone kwadraty - nic po za tym się nie zmieniło.
    > Tam gdzie niemogłeś płacić VE nadal nie możesz pomimo zmiany logo.

    No dobrze. Ale przecież obecnie nie ma dużej różnicy w fukcjonalnościach
    tych kart. Wiem, wiem. Zaraz możesz wyciągnąć jakieś przypadki typu
    imprinter na stacji kosmicznej, ale dotyczą one stosunkowo wąskiej grupy
    użytkowników.

    Dużą częścią VE można płacić w Internecie, duża część VC i tak jest zawsze
    autoryzowana.

    > Bo część kart nie jest electronami - to chyba powinno być logiczne.

    Czyli jest jeszcze jakiś twór pomiędzy Electronem, a Classic?
    http://prnews.pl/m/upload/VS-1.jpg
    http://www.kredytbank.pl/klienci_indywidualni/karty_
    do_ekstrakonta/Visa_Electron/

    > Zmiana miała na celu ujednolicenie znaku firmowego Visa - nie doszukuj się
    > tym tzw. drugiego dna. Tak jak napisałem wyżej, wszystkie rodzaje kart
    > dostępnych w portfolio Visy zachowały swoją funkcjonalność pomimo zmiany
    > znaku omawianej organizacji płatniczej.

    Marka a funkcjonalność to dwie różne kwestie.