  • Data: 2010-01-31 15:24:25
    Temat: Re: Mastercard vs. Mastercard Debit
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "corner" news:hk46mh$7sr$1@mx1.internetia.pl

    > Własne obserwacje. Naprawdę wierzysz, że klienci dokładnie wiedzą jaką
    kartę
    > i jakiego rodzaju posiadają w portfelu? Spytaj o to statystycznego
    > posiadacza karty PKO Expres.

    W moim otoczeniu tak - po za tym nie traktował bym PKO jak wykładni całego
    rynku bo... bo to znacznie wypacza jego obraz.

    > Tak, to jest teza. Chyba nie zaprzeczysz, że teraz jest trudniej odróżnić
    te
    > dwie marki niż kiedyś.

    Zaprzeczę. Zmieniło się tylko logo i nic po za tym. Karty (classic, VE)
    funkcjonują tak jak funkcjonowały. Zmiana jaka zaszła w Visię mogę porównać
    do tego, że wcześniej miałem kartę w czerwone kropki a teraz mam kartę w
    czerwone kwadraty - nic po za tym się nie zmieniło.
    Tam gdzie niemogłeś płacić VE nadal nie możesz pomimo zmiany logo.

    > Poza tym ten dopisek ELECTRON chyba nie jest
    > obowiązkowy, bo na części kart go nie ma.

    Bo część kart nie jest electronami - to chyba powinno być logiczne.

    > Przyznaję (co zresztą już wcześniej zrobiłem), że ze zmiany logo VISA
    > wyciągnąłem błędny wniosek o zmianie marek. Ale uważam, że ta zmiana nie
    > była tylko dla zmiany, tylko VISA faktycznie chciała upodobnić do siebie
    te
    > dwie marki.

    Zmiana miała na celu ujednolicenie znaku firmowego Visa - nie doszukuj się w
    tym tzw. drugiego dna. Tak jak napisałem wyżej, wszystkie rodzaje kart
    dostępnych w portfolio Visy zachowały swoją funkcjonalność pomimo zmiany
    znaku omawianej organizacji płatniczej.

    Pozdrawiam.