eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMastercard vs. Mastercard DebitRe: Mastercard vs. Mastercard Debit
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!not-for-mail
    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Mastercard vs. Mastercard Debit
    Date: Tue, 02 Feb 2010 15:53:19 +0100
    Organization: NASK - www.nask.pl
    Lines: 12
    Message-ID: <m...@i...localdomain>
    References: <hjvcfj$mfk$1@news.interia.pl> <hjvjqp$v59$1@news.interia.pl>
    <m...@i...localdomain> <hk1gsh$9qq$1@news.interia.pl>
    <7...@k...googlegroups.com>
    <hk3b01$o9l$1@news.interia.pl> <hk3l5c$md1$1@mx1.internetia.pl>
    <hk3k9k$u2q$1@news.interia.pl> <hk3me3$9sp$1@mx1.internetia.pl>
    <hk3l53$dnh$2@news.interia.pl> <hk3n05$jrb$1@mx1.internetia.pl>
    <hk3oia$b4e$1@news.interia.pl> <hk3rhb$6vq$1@mx1.internetia.pl>
    <hk410b$ufi$3@news.interia.pl> <hk46mh$7sr$1@mx1.internetia.pl>
    <hk45us$nv7$1@news.interia.pl> <m...@i...localdomain>
    <hk4g6m$9gt$1@news.interia.pl> <hk6o7h$ava$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <m...@i...localdomain>
    <hk7iu1$34k$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: khc.piap.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: pippin.nask.net.pl 1265122400 21479 195.187.100.11 (2 Feb 2010 14:53:20 GMT)
    X-Complaints-To: abuse ATSIGN nask.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 2 Feb 2010 14:53:20 +0000 (UTC)
    Cancel-Lock: sha1:EZf6ZeRhWlyKEIhSdHdoTSeSD4A=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:517089
    [ ukryj nagłówki ]

    Michal_Ko <m...@n...org> writes:

    > Dość głośna sprawa na forum mbanku i generalnie wśród userów
    > mbankowych kart. Po krótce- zablokowany jest PIN offline, transakcje
    > ZAWSZE idą online, a kilka osób donosiło że w jakichś offline'owych
    > terminalach (promy, samoloty) karta była odrzucana jako wymagająca
    > autoryzacji online.

    Widocznie bardzo ufaja swoim klientom, a dodatkowo nie chca narazac ich
    na stres zwiazany z problemem z zaplata :-(
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1