  • Data: 2009-06-06 10:23:13
    Temat: Re: [Mbank] Uważajcie na to ścierwo
    Od: "mr.Hyde" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakoś nie bardzo mogę uwierzyć w zniknięcie linii kredytowej w mBanku "ot
    > tak". Nie opisałeś do końca dokładnie sytuacji, prawda?
    Opisałem ! Naprawde nic nie dostałem żadnego pisma, telefonu
    nagle znikła z i pojawił się wielki minus - jak tylko to zobaczyłem to
    telefon do nich
    i uzyskałem info - ' nie dostarczono zaswiadczenia o regularnych wpłatach do
    zus' więc jedyne co mogłem zrobić to złozyć reklamacje...
    Nie ma tutaj żanych innych przesłanek - moje dochody się nie zmniejszyły -
    nie mam innych znaczących zobowiązań kredytowych.. żadne prokuratury, sądy
    ani nic 0 dlatego to jest dziwne :)

    Hyde