eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMbank nie realizuje dyspozycjiRe: Mbank nie realizuje dyspozycji
  • Data: 2004-09-24 16:57:32
    Temat: Re: Mbank nie realizuje dyspozycji
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Bob wrote:
    [...]
    > na koniec dodam, ze pracownik banku nie powinien mowic klientowi,
    > ze cos zgineło lub po prostu "nie wiem",

    Zawsze zwalczałem takie podejście :-)
    Jeśli pracownik faktycznie nie wie, nie powinien udawać przed klientem że
    jest inaczej.
    To taki wypaczony schemat - obsługa klienta wie wszystko, więc obsługa
    nawet jak nie wie, to się nie przyznaje. To chore.

    > po to jest aby wiedziec
    > i w sytuacji kryzysowej pomoc, nie koniecznie od razu, ale zawsze
    > mozna kogos zapytac i oddzwonic

    O, to to!
    Jeśli w akapicie wyżej miałeś na myśli, że nie powinien zostawiać klienta
    z problemem - to pełna zgoda.


    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1