  • Data: 2004-09-24 15:18:01
    Temat: Re: Mbank nie realizuje dyspozycji
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 9/24/2004 10:26 AM, kursor wrote:

    > to zdanie mnie rozwalilo
    > uwazasz, ze przez to jestes lepszy i maja cie nosic w lektyce?
    > a jak ktos ma mniejsze wplywy? to co? jest gorszy?
    [...]

    No niestety, tak - z punktu widzenia banku klient, który da więcej
    zarobić jest lepszy, chociaż "gorszość" innego nie jest ocena moralną i
    w żaden sposób go nie poniża. Bank oczywiście nie powinin dawać do
    zrozumienia komukolwiek, że go nie szanuje.

    Nie wiem, czy miałeś okazję prowadzić jakiś biznes - jeżeli nie, to
    bardzo szybko przekonasz się, że bez pieniędzy traktowany będziesz jak
    śmieć, dyskusyjna pozostanie jedynie forma, w jakiej ci to zakomunikują.

    Pzdr: Catbert