eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMbank też pada?Re: Mbank też pada?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
    nv.de!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!74.125.46.134.MISMATCH!postnews.google.co
    m!r27g2000yqn.googlegroups.com!not-for-mail
    From: Pr0NET <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Mbank też pada?
    Date: Wed, 14 Apr 2010 05:29:05 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 24
    Message-ID: <0...@r...googlegroups.com>
    References: <7...@1...googlegroups.com>
    <hq2c8d$e7c$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <1...@r...googlegroups.com>
    <hq4050$sb4$1@inews.gazeta.pl>
    <6...@b...googlegroups.com>
    <orlc756oc5j4.ccpeae6tipm3$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 78.8.151.150
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1271248145 3916 127.0.0.1 (14 Apr 2010 12:29:05 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 14 Apr 2010 12:29:05 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: r27g2000yqn.googlegroups.com; posting-host=78.8.151.150;
    posting-account=KAAXkAoAAACwuRoFEB6OpVg6R7ZjmItr
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.2.3)
    Gecko/20100401 Firefox/3.6.3 GTBDFff GTB7.0 (.NET CLR 3.5.30729)
    GTBA,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:524998
    [ ukryj nagłówki ]

    On Apr 14, 12:23 pm, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:
    > Dnia Wed, 14 Apr 2010 02:53:51 -0700 (PDT), Pr0NET napisał(a):
    >
    > > Znasz jakieś inne :D kanał telefoniczny (pewnie z 15 minut to
    > > zajmuje), nawet aplikacje xtb ponoć potrafią złapać zwiechę. To bank
    > > powinien dbać o jakość krytycznej usługi.
    >
    >  I uważasz, że 2 minuty to jest brak dbałości ze strony banku?
    >
    >  Ty lepiej nie idź do Aliora, bo zawału dostaniesz.
    >
    > --
    > Borys Pogoreło
    > borys(#)leszno,edu,pl

    Jeśli faktycznie nie tylko u mnie tak było i to z winy banku, to tak
    uważam :). Bank na bank powinien mieć 99,999% uptime i dostępności
    serwisów, u nas faktycznie się to nie zdarza, co świadczy o kiepskiej
    jakości usług. Wiem, że wszyscy się już przyzwyczaili do tego :D, ISP
    ciągle nawalają łącza, czasami prądu nie ma, nie można się dodzwonić
    na infolinię ;d.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1