  • Data: 2009-05-22 22:02:13
    Temat: Re: Mbank wypowiada umowy
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    > Taaa... zwlaszcza gdy bank nie zezwala nie wykonuje transakcji, ktore
    > powoduja przekroczenia limitu.

    Nigdy nie slyszales o przekroczonym limicie, albo np. o wypowiedzeniu
    umowy limitu?

    > Ciekawe, ze nie zauwazasz roznicy
    > miedzy niedozwolonym debetem a wywiazaniem sie z umowy...

    A co ta roznica ma do rzeczy?

    > A moglbys pokazac gdzie w tym watku byla mowa o 100%? Ja jakos nie
    > zauwazylem.

    Bo nie czytasz tego co sam piszesz:
    "Dlatego tego kapitalu nie moze wykorzystac w innym miejsci, np.
    udzielic oprocentowanego kredytu."

    > A niby z czego zasila? Drukuje sobie kase czy dopisuje zera do
    > rachunkow klientow, a moze wyplaca sobie z bankomatu? ;)

    Ech, stary, to sa naprawde elementarne rzeczy. Bank moze np. pozyczyc od
    swojego wlasciciela/udzialowcow, pozyczyc na rynku miedzybankowym, np.
    zwiekszyc atrakcyjnosc depozytow (co przyciagnie pieniadze klientow) itd.

    Tyle ze to moze chwile trwac, wiec bank musi wiedziec co sie wokol niego
    dzieje.

    No bez zartow.

    > No, tak jak sie nie uda to bank sobie mowi 'trudno nie udalo sie,
    > zrobimy sobie inny bank' ;)

    Niekoniecznie, ale tak tez moze byc. Wystarczy ze ludzie uderza masowo
    do kas. A co myslales?

    Moze tez byc np. tak, ze pracownicy "recznie" przegladaja przelewy
    wychodzace (do KIRu), wybieraja te dla Centertela itp. ("bo jak nie
    pojda, to telefony klientom powylacza"), po drodze jakies drobne
    wykluczenie z Eliksiru, ale w koncu jakos sie uda. Nie slyszales?

    > Wiesz, nie chce mi sie juz ciagnac tej dyskusji. Bo to sensu nie ma..
    > przynajmniej dla mnie...

    Kazdy moze miec gorszy dzien, ale upieranie sie w czyms takim to nie
    jest zdrowy objaw.
    --
    Krzysztof Halasa