  • Data: 2015-10-30 00:32:07
    Temat: Re: Meritum->Alior
    Od: Chris94 <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 26 Oct 2015 11:26:05 +0100, peter napisał(a):

    > Migracja była rzeczywiście fatalna
    > Ja miałem informację " czeka na Pana instrukcja logowania do systemu Alior Banku"
    ale nic
    > nie było. Otrzymałem sms z tym samym i też nic.

    Myślę że instrukcja była, bo była u mnie i u mojej żony, tyle ze
    wprowadzała w błąd.
    Po zalogowaniu się do Merituma wyświetlała się komunikat, że do Aliora
    należy zalogować się tym samym loginem oraz hasłem co do Merituma, a co
    okazało się nieprawdą.

    > Przypomniałem sobie, ze po otwarciu Aliora miałem tam konto przez 1/2roku i potem
    je
    > zamknąłem. Jakimś cudem w swoich archiwaliach znalazłem CIF i pas. 22.10 próbowałem
    się
    > zalogować do Aliora tymi danymi. Próba nieudana. Otrzymałem jednak email i sms o
    nieudanej
    > próbie logowania. Wniosek CIF dobry, a Alior trzymał moje dane osobowe przez 4
    lata mimo
    > zamknięcia konta. Skandal!.

    Po nieudanej próbie zalogowania zadzwoniliśmy na infolinię Aliora.
    Okazało się, że ponieważ kiedyś mieliśmy już konta w Aliorze (które
    zlikwidowaliśmy po wprowadzeniu opłat), to logować się musimy nie
    loginem z Merituma, tylko tym samym CIF-em, który kiedyś mieliśmy w
    Aliorze. Wynika to z tego, że numer CIF jest jakoś wyliczany z numeru
    PESEL.
    Przeszliśmy procedurę ustalania nowego hasła, a reszta już poszła
    gładko.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof