eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMeritum i NesteRe: Meritum i Neste
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Meritum i Neste
    Date: Tue, 30 Oct 2012 22:41:31 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 32
    Message-ID: <k6phih$124$1@node2.news.atman.pl>
    References: <k6lidl$g6f$1@node1.news.atman.pl> <k6lkko$bfk$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: individual-234-188.maxnet.biz
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1351633297 1092 46.175.234.188 (30 Oct 2012 21:41:37
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 30 Oct 2012 21:41:37 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.22 (Windows/20090605)
    In-Reply-To: <k6lkko$bfk$1@node2.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:581763
    [ ukryj nagłówki ]

    Zbynek Ltd. napisał(a) :
    > neoniusz napisał(a) :
    >> Czy ktos ostatnio probowal tankowania na Neste i placenia karta z
    >> Meritum? Czy juz naprawili problem z niezdejmowaniem blokady po
    >> rozliczeniu transakcji?
    >
    > 12-go tankowałem i było ok. Teraz czekam na zaksięgowanie kolejnej
    > transakcji i zobaczymy.
    >

    O, takiego wała. Znowu po dzisiejszym zaksięgowaniu blokada jest
    nadal. No to dzwonię jutro z kolejną reklamacją i prośbą o pisemną
    odpowiedź. Trzecią.

    W pierwszej jakaś tępa biurwa (Asystent, Dział Obsługi Klientów)
    odpisała częściowo nie na temat oraz, że ponieważ transakcja
    zatwierdzona PIN, to wszystko przebiegło prawidłowo, więc muszę
    złożyć pisemną reklamację na przysłanym druku. Na 3 stronach. I
    wysłać do banku. Ani przepraszam, ani pocałuj nas w d... O żesz wy
    $#^+()!*#^%

    W drugiej pan z taką samą funkcją, już całkiem normalnie i logicznie
    odpisał tydzień temu, że przepraszają i że bank wprowadził
    modyfikację, etc.

    --
    Pozdrawiam
    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    [Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się
    wszystkie możliwości.]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1