eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMeritum - karta - PINRe: Meritum - karta - PIN
  • Data: 2012-09-11 22:55:07
    Temat: Re: Meritum - karta - PIN
    Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 11.09.2012 o 10:58 Waldek <j...@t...mam> pisze:

    >
    > Użytkownik "Zyga" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    > news:504eedb8$0$1228$65785112@news.neostrada.pl...
    >
    >> Otóż wczoraj ze skrzynki pocztowej wyjąłem kartę debetową Meritum i
    >> przesyłkę z pinem do tej karty.
    >
    > U mnie bylo podobnie. Na dodatek okazało sie /dziwne ? / ze PIN nie
    > działa
    > najpierw proba zaplacenia za zakupy - fiasko
    > aktywacja karty w BOK i proba w bankomacie - fiasko
    > ponowny kontakt z BOK - Prosze zmienic PIN bo nie działa
    > Nie zmienili ... bo ?? ano panienka sie platala w zeznaniach
    > ze niejako za malo blednych prob bylo i nie maja jeszcze w systemie - LOL
    >

    MOze tansakcja byla offline. Przy 3 blednej probie powinna byc wymuszaona
    autoryzacja online i przeslany skrypt synchronizujacy PIN.

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1