eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMeritum - olewka klienta?Re: Meritum - olewka klienta?
  • Data: 2010-02-26 08:41:59
    Temat: Re: Meritum - olewka klienta?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "Valdi" <V...@v...pl> wrote in message
    news:hm7tfd$b2$1@news.interia.pl...
    > Czy to standard w tym banku, że na e-maile się nie odpisuje?
    > Czy to standard w tym banku, że na infolinii chyba nie ma żywego człowieka
    > bo nikt telefonu nie chce odebrać?
    >
    > A już miałem im swoje pieniądze z wynajmu mieszkania powierzać...
    >

    Raczej mam wrazenia odmienne. Fakt, ze na maile przysylane z zewnatrz dosyc
    dlugo nie odpisuja, poczta przez system bankowosci elektr. nie ma az tak
    duzych opoznien. Na poczatku mialem problem z dochodzacymi sms, oddzwaniali
    do mnie, zeby usunac problem. Nawet przy rezygnacji z wyciagow papierowych
    (dyspozycja zrobiona przez system bank. int.) oddzwaniali w celu
    potwierdzenia dyspozycji.
    Nie zrazaj sie na poczatku, system internetowy jest OK i szczegolnie do
    lokat jest wygodniejszy niz Open- pelna samoobsluga, teraz jak podniesli
    procent to na dluzsze terminy wole ich niz Opena(na 3-mies nie maja lokat z
    dzienna kap. takze Open jest gora).
    Konto zakladalem juz prawie 3 mies temu, to moze teraz coraz wiecej klientow
    i infolinia nie daje rady.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1