  • Data: 2013-06-12 19:57:33
    Temat: Re: Meritum - rozliczenie lokaty
    Od: S <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-12 19:39, osa pisze:

    > No i jakby mają rację... bo przed północą w dniu D dla nich jest już
    > dzień D+1. A rozliczenie przychodzi z datą D, a w tym dniu kasy na
    > rachunku nie było. Kto wie, może specjalnie tak to zaprogramowali...
    > zawsze to ~4 godziny dziennie na złapanie klienta na niedozwolonym debecie!

    Rzecz w tym, że fizycznie już była. Debetu nie liczą, gdy dzień
    wcześniej na KO trafia pieniądz, tylko go księgują fizycznie od razu, w
    historii dzień później. Swoją drogą nie liczyłem czy dobrze dopisali %.
    Mam nadzieję, że skoro oddali "szybciej" to jednak naliczyli prawidłowo.
    Cyrk byłby, gdyby nie dopisali ostatniego dnia "bo już oddali", a
    jednocześnie brali za debet "bo jeszcze nie było". ;-) Wszystkiego po
    bankach się można spodziewać.

    --
    Pozdrawiam