eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwMetastock Pro -potrzebna pomoc użytkownika - dane intraday › Re: Metastock Pro -potrzebna pomoc użytkownika - dane intraday
  • Data: 2010-05-18 20:18:43
    Temat: Re: Metastock Pro -potrzebna pomoc użytkownika - dane intraday
    Od: "Pawel_A" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Ponownie!
    Czy nikt nie ma wer Pro Metastock'a, żeby coś podpowiedzieć? Wczoraj kupiłem
    wer Pro i nie mogę z niej jak na razie korzystać co mnie trochę wpienia. Na
    razie nie stać mnie żeby dokupić Reuters data link lub esignal lub inne,
    dlatego chciałem uruchomić import z DDE przez nol3.

    Pozdrawiam.
    Ps. Proszę o odpowiedzi na temat pierwotny postu.

    Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    d.googlegroups.com...