  • Data: 2009-09-19 20:21:07
    Temat: Re: Milego dnia w ... Empiku?
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Wrz, 22:08, "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>
    wrote:
    > Użytkownik <k...@w...pl> napisał w
    wiadomościnews:58f118ec-b856-45c7-a244-07291b206f6a@
    k26g2000vbp.googlegroups.com...

    >     Popracuj nad swoim językiem mówionym, gdyż napisałeś całkiem co innego,
    > w skrócie:
    >
    >     Przeważnie płeć z podaną na karcie się zgadza, więc jeden współmałżonek
    > może długo korzystać z karty drugiego, nie wiedząc, że jest to nielegalne.

    a moze popracuj nad czytaniem ze zrozumieniem i cytowaniem, a nie
    wyrywaj zdan z kontekstu?

    "Przy kartach na podpis obsluga odwraca karte i patrzy na
    wzor, nie widzac juz danych personalnych. Samo odczytywanie paska
    sprowadza sie do tego, ze pracownik trzyma karte za czesc z danymi
    przesowajac ja w terminalu. Tak wiec kontrola danych personalnych
    (imie
    meskie, zenskie) musialaby sie odbywac bardziej swiadomie, poprzez
    celowe odczytanie danych. Poniewaz przewaznie plec osoby sie zgadza"